Dictamen pericial per la part actora: Assentament diferencial d'una casa resultat d'una fuita d'aigua.

Sentència estimatòria i amb imposició de costes a la demandada del propietari d'una casa unifamiliar contra l'asseguradora Caser Seguros per les esquerdes per l'assentament diferencial de la casa resultat d'una greu fuita d'aigua en el mateixa.
Jutjat de Primera Instància núm. 2 de Lleida - Procediment ordinari 70/2017


Extractes literals de la sentència respecte els informes i dictamens aportats de part:

"Las afirmaciones y explicaciones de los testigos, las confirma el perito de la demandante (Sr. Benet) también con gran presición y justificación, que es lo que se echó de menos en el perito de la demandada, ..."

En quant a l'abast dels danys, la seva reparació i valoració, diu:

"Procede estar a la valoración que consta en la pericial aportada por la parte demandante. Tanto el contenido del informe como la defensa que del mismo se hizo en juicio es mucho más completa en el caso de la pericial de la parte demandante. Existe una justificación para todas y cada una de las partidas necesarias y una explicación del porqué de las mismas y de su coste. ... Tampoco puede perderse de vista que el perito de la parte actora ha comparado su informe y el de la demandada, dando razones muy convincentes para explicar las divergencias a su favor, cosa que no ha hecho el perito de la parte demandada.
Por todo ello, ..., procede dar mayor valor al informe aportado por la parte actora."